anneoluyorm_ ben ilac kullandığım halde yukselmemis değiştirdi aile hekimi bakalim bu ne yapacak daha kadin doğum kontrolü zamanim gelmedi o ne der bilmiyorum zaten hamilelikten önce de düşüktü kan depolarım ilac tedavisi görüyordum tam yükselmeden hamile olduğumu öğrendim