busrakrhn9
Ben de aynı şekilde huzursuz oluyordum hareket konusunda. Doktordan sağlıklı bir bebeğin yukarı uzanmakla, ağır kaldırmakla vs. zarar görmeyeceğini duyunca kendimi pek kısıtlamadım açıkçası. Sağlıksız bir bebek yukarı uzanmakla ya da başka bir hareketle evet düşebilir ama sağlıksızsa zaten bu başka bir şekilde de, hiçbir şey yapmasanız da bir sorunla ortaya çıkar şeklinde söylenince daha rahat davrandım. Herkes hareket kısıtlamasını doktor görüşü, kendi bünyesi + bebeğin durumuna göre belirlemeli tabii