Ceylanozzd Arkadaşlar ben ilk kumandam ve hikaye kitabı aldım. İlk kumandam alan var mı ? Sesi normal de az mı çıkıyor ?
Ceylanozzd 3Tospikannesi cookk guzell gülerek kullansın tatlı minik 🤗🥰 gelen ürünlerden bir adet geliyor sanırım ama kumanda bana hatalı ürün mü acaba dedirtti. Ses neredeyse hiç çıkmıyor çok çok az
3Tospikannesi Ceylanozzd bi kaç tane geliyor bazı ürünlerden ama benim istediğim hiç gelmemiş bazen öyle yapıyorlar aynı şey A101 de de başıma geldi
Civcivannesi-38 Ceylanozzd ay bu da mı öyleymiş .. iki yıl önce ilk oğlum için almıştık bimden ilk kumandam diye tabi görseli falan bayağı farklı bu yeni gelenden ama aynı sorun yani sesi yok denecek kadar az çıkıyor
Ceylanozzd Kubra_05 çok güzeller gülerek iyi günlerde kullansın yavrucuk 🤗🥰 ben de hikaye kitabı aldım bugün okudum ilgisini çekti görseller 😌
ayse_1960 Kubra_05 ya bizim bime bitane zeka kartlarindan renkli olanı getirmiş onuda ilk görüp ben aldım bide biberon fırçası alacaktım yoktu zibinda yoktu güle güle kullansın bebişin 🥰
Kubra_05 ayse_1960 sağol canım bende minik kitaplardan bulamadım ya 12bucuk tl olanlardan bizden önce girip başkaları mı alıyodur nedir halbuki bim açılırken girdim bende😂😂
Sukran2022 Ay kızlar evet bende aldım bugün zeka kartlarını ve hikaye kitaplarından birde minik kurbağa oyuncağı vardı kadife bir yapısı olan çok hoşuma gitti 😘 bulduysanız kaçırmayın bence 😇
Tkckvci Ay evet bende ağız mendili zibin falan aldım. Birde küvet filesi aldım. Hatta dayanamayıp mama kabı bile aldım. 😅😅Çok güzel şeyler vardi