Star502 Merhaba kızlar , saçlarım ombre dipleri boyatmıyorum yani şuan biraz aşağı indi boyası geldi yani saç boyanır mı hamilelikte boyanır diyende var boyanmıyor diyen de 🥲
1Gozde1Yusuf- Star502 doktorum acici islemi olmadan boyayabilirsin demisti daha dun duz renk boyadim kanitlanmis bi zarari yok sadece ilk 3 ay organ gelisimi tamamlanmadan tavsiye etmiyolar youtube de kağan kocatepenin bu konu da aciklamasi var
mrsozturk İlk üç ay boyanması yasak. 3.aydan sonra organik boyalarla boyanabilir diyorlar fakat benim doktorum doğuma kadar dip boya yaptırmamamı söyledi
Aysegul-y Benim doktorum da açık renklere izin vermedi koyu renkler yapabilirsin yada bitkisel boyalar kullanabilirsin dedi
tazeanne_20 İlk aylarda doktorum izin vermedi organik bile olsa,36. Haftada doğuma hazırlık için boyamamda sakınca olmadığını söyledi. Sonrasında boyattım