Ebru3461 Merhabalar bebeğim 7 haftalıkken doktor suyu fazla dedi izleyeceğiz dedi yapılacak bir şey yokmuş ve sanırım çok rastlanan bir durumda değil, bu durumu yaşayan var mı?
Ftma_15 Ebru3461 geçmiş olsun başka bir Dr gittiniz mi belki yanılmış olabilir birde havuç suyu dengeledigi söyleniyor
Tubag1 Ebru3461 siz bence başka doktora gidin o daha susam tanesi kdar küçük ne kadar fazla olabilir suyu korkutmayın kendinizi
NewMom__ Ebru3461 Alttaki yorumlara da göz gezdirin isterseniz sizin gibi 7 haftalık bir gebeye aynı şeyi söylemişler ve gayet sağlıklı doğum yapmış😇🌸
Youngplanner Ftma_15 bende 27. Haftadayım 21. Haftadan beri suyun fazla diyolar şekerli şeyler yeme dediler havucu ilk defa duydum
Ozlmcgrci Ftma_15 hayır havuç su yapıyor daha benim 3 gebelıgım de suyum çok azdı ve havuç suyu ıçmemi onerdı doktor su fazlalığı genelde diyabet te ortaya çıkıyor
Ebru3461 2 kez aynı doktora gitti. İkisinde de aynı suyu fazla dedi, haftaya başka bir doktora gideceğim bende anlamadım bu kadar küçükken nasıl suyu gazla oluyor. Nadir görünür dedi bana zaten ne bileyim haftaya bakalım diğer doktor ne diyecek.
Ebru3461 Youngplanner bende şekerli şeyleri yemiyorum araştırdım şekerli yemekten olabilirmiş ama daha 7-8 haftalıkken nasıl suyu fazla olabilir anlamadım ki
Youngplanner Ebru3461 o biraz saçma gerçekten fazla olsa ne olur mesela bide hadi ileriki haftalarda erken doğuma sebep oluyo bunda noluyo yani
Mavigozunannesi Ebru3461 7 haftalik daha bebek bile yeni oluşuyor ne suyu çok enteresan geldi 3. Gebeliğim ilk defa duydum bence başka Dr dan fikir al onun dağa kesesi kalpi yeni oluştu ne suyu olacak
Ebru3461 2 Farklı doktora gittim onlar suyu fazla değil öyle bir şey olmaz dediler şükür rahatladım şimdi tsh yüksek çıktı onunla uğraşacağım
SevgiKNGR Bak bununla alakalı blog var bu sitede, blog yazılar kısmında oraya bak ben daha bugün okudum