Gozde_nzl bende de ağrı çok wardı tuwltde ckyodum çok ve sanki bıçak saplıyolarms gbi agrıyodu sıcak uygulamlr yapıodm biraz iyi geliodu ama tekrar agrydu çok kötüydü bide mesela su iciodm ama içmemiş gibi hissdyodum duklrım benm normalde de kuruo catlyo önemsemedm o yüzdn