Kızlar bizim hastane eve 1 saat. Doktora 2 gün önce gittim bugün de gel dedi. İlçedeki doktora gitçektim yazdım doktor oraya gidin ama ben size bugün için yatış planlıyodum dedi. Sancım açılmam vs yok. Napacak ki kaç gün hastanede duracağım. Bir de özel hastane.. yattığım günler için para alacaktır kesin durumum da yok..