aysu-citak98 ben adetime 6 gün kala öğrendim öğrenir öğrenmez doktoru aradım progestan ve aspirin başlattı 2 gün sonra tekrarla tahlili dedi tekrarladım bu sefer oksapar ve coraspine başlattı aspirini bıraktım progestana devam ettim hatta prolut iğne vurundum bir tane bebek tutunsun diye bunların hepsini doktor yaptırdı
Benim pıhtılaşma oranım tedavi şeklim bu şekildeydi herkesinki farklı olabilir tabiki