Merhaba hanımlar ben hamile kalmadan önce göğsümde oynayan ve ağrılı kitle fark ettim. Üzerine yatınca da batıyordu daha sonra hastaneye gittim doktor büyük ihtimal zararsızdır dedi ve biyopsi istedi günü beklerken de hamile olduğumu öğrendim ve yaptırmaktan vazgeçtim Suan 5.ayima girdim hala gitmedim benzerini yaşayan var mı ?