Merhaba hanımlar 13 + 3 haftalık hamileyim, ben 4 gündür kan sulandırıcı olarak coraspin kullanıyorum fakat kullandıktan sonra şiddetli bir baş ağrısı oluyor ve geçen gece hafif burun kanaması yaşadım sanırım ilaca bağlı. Aranızda bu ilacı kullanan ve bunun gibi yan etkiler yaşayan oldumu acaba.