Bebeğim kaç gündür kabız. Mama +meme besliyorum arada kendi sütümüde veriyorum acaba bunlar mı kabızlık yapıyor. Fitille yaptırıyoruz kakasını. Hipp mama kullanıyorum ilk zamanlar çok güzel yapardı kakasını ama 1 haftadır yapamıyor. Bi yerde okumuştum mama suyunu ölçek sayısından az fazla koyun diye böyle yapsam işe yarar mı mama bozulmaz değil mi? Zeytinyağı içiriyorum poposuna sürüyorum o da fayda etmiyor. Nereye kadar fitil kullanacaz bilmiyorum. Şimdilik 2 güne bir yapıyoruz fitili. Çok üzülüyorum kakasını yapamayıp tıkanınca ağlıyor hep, keşke sütüm yetseydi hiç mama yemeseydi kendimi suçluyorum. Yani anne sütü almayan sadece mama beslenen bi sürü bebek var onlarda mı kabız acaba :( yada bizim gibi mama + meme beslenen varsa sizde yaşıyormusunuz kabızlığı :(