KadriyeDerin
Kızlar 35+5 günlük hamileyim göğsümün arasında bir kaşıntı ve kızarıklık böyle leke gibi bi ara vardı geçmişti sonra yine çıktı geçince umursamadım büyükte değil göğüslerim hani pişik oldu desem büyük değil aralıklı yani anlamadım gitti sizde de vücudunda böyle reaksiyonlar yaşıyan var mı ?