bskbsk123 Kızlar yenidoğan mama olarak hangi markayı öneriyorsunuz? SMA ve Aptamil en çok duyduklarım, sizin öneriniz nedir?
busenaz68 bskbsk123 golden goat araştırmanızı öneririm. Bebişim inşallah emer ama ilk başta bazen sarılık olmasın diye mama isteyebiliyorlarmis hastane çantama koydum. Çok araştırdım içeriği temiz bir mama.
Defne_momm bskbsk123 hipp organik combiotic kullanıyoruz kızıma ne sindirme ne gaz sorunu oldu gayet iyi içeriği ile alakalı konuşacak olursak ta hiç bir mamanın %100 temiz olduğunu düşünmüyorum biz memnunuz kızımda sevdi 🌸
CmreKsidar bskbsk123 normalde kızım sadece anne sütü alıyor aptamil verdim bir kere bütün gece kustu aptamil önermiyorum diğerlerini denemedim.
Tunahan_rumeysa16 Be ekten bebekge farklılık gösterir ama benim oğlum yemesi Aptamil yedi mesela bi kaç ay sonra Aptamili sindirmesi ağır geldi hipp aldik zaten sonrasında biberon çekmedi 3. Aydayken Kendi bıraktı şuan 5. Ayın içindeyiz anne sütü alıyor sadece
bskbsk123 Tunahan_rumeysa16 anladım, inşallah anne sütü alır tabiki ama ilk doğduğunda süt gelmez vs diye çantamda bulundurmak istiyorum
bskbsk123 busenaz68 inşallah canım, bende aynı şekilde doğum çantama koymak için alacağım. Dediğini de araştırayım teşekkür ederim