Cansu08 Arkadaşlar ben şuan 15 haftalık hamileyim. 18inci hafta gel 4d ikinci düzey ultrosona bakacaz dedi. Ben de kktc de yaşıyorum ve türkiyeye gidicem dedim. 18 inci hafta burda değilim 19 da burdayım dedim. Olmaz geç olur o zaman türkiyede baktır dedi. Ama şimdi internete bakaıyorum 20-25 haftasında yapılır diyo. Bu doktorum neden 18e taktı anlamadım. 🙄
Kabem 18.haftada 3 lü test yapılıyo ki bence gereksiz renkli ultrason detaylı 22 24 hafta arasında yapılıyo
Cansu08 Kabem yok üçlü olmayacak. Renkli dedi ama neden 18 diye tutturdu pek anlamadım açıkcası. Neyse farklı doktora görünmem iyi olabilir belki. Türkiyede de giderim artık.