Esoo0698 Kızlar 23 haftalık gebeyim ve grip gibiyim boğazlarımda acıyor. Hastalık ilerlemeden önlem nasıl alırım yani neler iyi geliyor
Esoo0698 Ay yokmu önerisi olan bitki çayı içmekten korkuyorum 7 haftalıkken ıhlamur içtim kanamam oldu
ozturkaeb Esoo0698. Boğazlar içinde kestane balına limon karabiber toz zencefil karıştırıp tüketiyorum bogaari rahatlatıyor. Ayriyeten kendini sıcak tutmaya özen göster, sürekli çay vs icemesende ılık, sıcağa yakın sade yada limonlu su tüketebilirsin.
Cansusolak Ben tereyağını eritip içine yarım çay bardağı pekmezle birazcık ocakta tutuyorum ılınınca içiyorum öksürüğe iyi geliyor. Bu havalar herkesi mahvetti bende hala düzelemedim ama iyi geliyor :)