Ipekkk Merhaba ikiz bebeklerim olucak ve süt pompası almam gerekiyormu ve önereceğiniz markalar nelerdir
gonulcelen Ipekkk bnce kesin Alman gerekiyor yetişemezsin baby plus çiftli kullanıyorum performansı cok iyi bnm tek bebek tekli de kullanılıyor ama sizin hiç vaktiniz olmayabilir çiftli daha cok işinize yarayabilir