Merhabalar kizlar
Akşamdan beri sol kasığımda ağrı var ve ağır hissediyorum ara ara rahimde ve karnımdada batma oluyodu fakat gecti. Acaba bebek doğum kanalına yerleşmish olma ihtimali var mı başına gelen var mı. Sizce doktorumla konuşmalımıyım bu durumu 🤰