PrensinAnnesi61 Deletedmom_43 İlki için olman gerek tabi tabi olucaksın demişti hemen ama kontrolde 2.yi soracağım mutlaka tabi daha çok var o aşı için ama olsun
Didem-K PrensinAnnesi61 Ağrı olması gayet normal tetanoz aşısında. Hatta 1 hafta kadar ağrı sürebilir. Ben şahsen her 10 yılda bir tetanoz aşımı yeniletiyorum (yurtdışında olduğum için aşılar takip altında oluyor zaten aile hekimi tarafından)