Deletedmom_116 Ağrım var Dogurcam belli 😂😂daha erken gibi gidesim gelmiyo geri geri gidiyorum doktora 😬😬
MadameHappy34 Deletedmom_116 Korkunun ecele faydası yok😂😑 bende suni sancı istemem normal olsun diye 9 ay yatmadım yürüyüş yaptım hep dikkat ettim sonuç 🤣🤣 24 saattir hastane deyim.
Betulkaraa34 MadameHappy34 Allah bi avazda kurtarsin bacım saglikla kucağına almayi nasip etsin 🤲🏻 bizlere de dua et 38. Haftadayim bende
Deletedmom_116 MadameHappy34 ben doğumdan korkmuyorum Cicem ya erken ya Birazcık ondan korkuyorum bide sezeryandan😬Olurda sezeryan olursam falan diye 🥺😂
MadameHappy34 Betulkaraa34 Deletedmom_116 Rabbim hayırlı Sağlıklı kolay bir avazda bebişlerimizi bize nasip etsin :) herkesin gönlüne göre en iyisini versin kızlar. 🥲🥲 Hastane çok sıkıcı o kesin ama 😅 çekebilirseniz risk yok ise evde çekin ağrı.
Deletedmom_116 MadameHappy34 Evde ağrıya talim ediyoruz şuan😂😂Umudum gelmez daha inşallah o yönde 😬😬Hastaneden nefret ediyorum desem yeridir bı girince gece bilmem kaçta cikiyorum😂😂
Deletedmom_116 MadameHappy34 Devlet özele gidiyodun riskliyim diye devlete yolladı bizim imkanlarımız yetersiz vs diyerek Ha şuan evdyeim cagnim evim😂😂
Deletedmom_116 MadameHappy34 Ya bilmiyorum aşkoo soguttular özelden de devlette de elimde olsa evde Dogurcam😂Devlete girsem çıkamıyorum özele gitsem moralimmi bozuyolar Devlete yonlendirmek ne bilemedim ki