Canım aynı durumdayız benim de gecikmemin 3.günü. Yanlış çıkardığı için bir daha yapmam demiştim ama sabah erken gebelik testi yaptım negatifti :( normalde regl olmadan bir gün önce ağrılarım başlar ama hala gelen giden bir şey yok. Umarım hepimiz güzel haberleri alırız kısa zamandaa 🌸🌸🥹