Rabiaa3342 Kızlar 5+3 haftalık hamileyim hamile kaldığımı öğrendiğimde beri ara sıra kasıklarıma ağrı giriyor sizce neden olabilir? İlk haftalarda bu gibi durumlar olabiliyor mu?
doganursezmag Rabiaa3342 20 haftalığım hala ağrır benim de hapşurunca eğilip kalkarken. Tamamen rahim genişlemesinden
nancy Rabiaa3342 canım bebeğin hayırlı olsun öncelikle evet olabilir hiç endişelenme hatta adet ağrısı gibi ağrın da olabilir tamamen normal