Merhaba yardımcı olabilecek birileri varsa çok sevinirim bu akşam saat 18:00 gibi iç çamaşırımdan pijamama kadar bir ıslaklık hissettim hemen doktorumu aradım ve hastaneye gelmemi söyledi geldim yatışım yapıldı muayene edildim açılmam yok, sancı çıkmıyor düzenli olarak. Ciğer geliştirici iğne yapıldı, 1000lik serum takıldı sabahı bekliyoruz yarın sezeryane alınabilirsin dendi çok korkuyorum ve aynı zaman da 19. Hafta da serklaj yapılan bir gebeyim başına gelen yada daha önce duyan var mıdır?