Sun10 Doğum yapmış annelerim normal doğum yaptım korse kullanmak sizce şart mı faydası gerçekten oluyor mu?
Zehra_25x Sun10 yani cevremde var 1 haftada falan korseyle karin normalde donuyor tabi duzenli kullanmak lazim cok faydasi var eger benim normal olursa bnde takicam korse
minnosbirkiz Sun10 ilk haftalarda genelde doktorlar önermiyor, rahimin kendi kendisini toparlaması için, çünkü rahim kas dokularından oluşuyor, kendisini onarmasına müsade etmek gerekiyormuş, doktorunuza danışıp 2 hafta felan geçtiyse başlayabilirsiniz ☺️
MadameHappy34 Sun10 Korse önerilmiyor ilk hafta rahmin kendini toplaması lazım nasıl toplaya bilir ki yukarı sıkarken?
beyzzsenturkk Sun10 ben kullanmadım onun yerine hamilelik öncesi taytlarımdan giydim 😁 korse etkisi gördü ayrıca genetik de bir şey toplanmayanda toplanmıyor emzirirken zaten gidiyo ayrıca karnınıza baskı uygularsanız agır rahim agrısı ve yogun kanama yasayabilirsiniz vücudunuza süre tanıyın bira
berkabusra1 Sun10 bana doğumdan sonra kullanabilirsin istediğin zaman dedi ebemiz gebe okulunda. doktorumuza da danışacağım tekrar tabi
Tugraseda Sun10 korsenin kesinlikle faydası var. Hani böyle doğum yapar yapmaz içinizde bi boşluk oluşuyo sanki karnınızın içinde organlarınız hareket ediyo gibi bi his varya ben ondan cok rahatsız olmustum. Kayınvalidem sağ olsun şalla cok sıkı olmuycak şekilde sarmıştı karnımı o bile fayda etti. Sonrasında yamuna korse aldım instagramdan. Bu sefer taytlı korse almayı düşünüyorum hem kalçayı bacakları hem karnı toplasın