Nezoik Hanımlar merhaba. Ben aranıza yeni katıldım, 6 haftalık hamileyim. İlk öğrendiğim günden beri bebğimi kız gibi hissediyorum ama dün gece rüyamda erkek olduğunu gördüm. Sizce hangisi doğrudur??? Tabii ki cinsiyet fark etmez hayırlı ve sağlıklı bir evlat olsun ama ilk çocuğum olduğu için biraz heyecanlıyım 😍
Kdrye Nezoik bende ilk hamile oldugumu ogrendigimde esime kizimiz olacagini soylemistim. Daha s9nra gercek gibi ruyamda oglum oldugunu gormustum. 22 haftalik oldum ve kizim olacak 😊
doganursezmag Nezoik en başından beri kız hissediyorum. 20 haftalığım hala rüyamda erkek görüyorum. Ama cinsiyetimiz kız😍
Krispiim16 Nezoik bende kız hissediyorum ama rüyamda erkek gördüm ama eşim ve ben sürekli rüyalarımız çıkıyor hamile olduğumu eşim gördü ben de kalp atışının başladığını gördüm merakla bekliyorum bakalım
Nezoik Krispiim16 Kdrye demek ki bizimki de kız o zaman 😊 hayırlısıyla kucağımıza alırız hepimiz İnşaAllah 😍
Nezoik doganursezmag demek ki bizimki de kız o zaman 😊 hayırlısıyla kucağımıza alırız hepimiz İnşaAllah 😍
ebruli87 benim esim ilk hamile kaldimda direk kizim diye seviyordu,gercektende kiz oldu,ikinci hamileyim ve esim direk oglum diye sevdi annemde rüyasinda kizim oldunu görmüs