Bugün tam 38 haftalık olduk. Çatı muayenem gayet güzel geçti ama doktorum açıklığın hiç yok dedi istersen bekle normal doğum için dedi ama sancılarım da 50-60 larda çıktı. Bebeğimin kilosu da 4 kilonun üzerinde, normal doğum şansım kalmadı 😐 Sabah yatışım olacak. Heyecandan gözüme uyku girmiyor kızlar 😍😍 kızımıza kavuşmamıza saatler kaldı.