Kivircikkuala Kızlar merhaba , Ameliyattan çıkalı tam 12 saat oldu . Ağrılarım var. Sol tüp tamamen açılmış sağ taraf açılmamış . 4buçuk saat sürmüş ameliyat doktor baya uğraşmış ama olmamış 😢 tüpüm duruyor ama tıkalı . Sol tüp ile devam edicem
Nmt01- Kivircikkuala hiç üzülmeyin :) sol tupum de kısmı tıkanıklik vardı ve sağ tuplerimle hamile kaldım tek tüpün kapalı olması hamile kalmaya engel değil ❣️beraber olduğunuzda açık olan tüpününuzun tarafına dönerek olun ve o tarafa uzanın daha sonra yüz üstü yatın bana doktorum öyle demişti
Kivircikkuala Nmt01- tamam canım çok teşekkür ederim 🥰🤲🏻 3 ay sonra yeniden gelcem olmazsa rahim filmi
Bbk88 Nmt01- canım ama hangi taraftan yumuryladugimizi nerden bilicez acaba yukurta takibi mi yaptırılması. Benim sağ tamamen tikali
Nmt01- Bbk88 Bbk88 birleşme sırasında açık olan tarafa doğru uzaniyordum ve birleşme so rasi o tarafıma yatiyordum doktorum öyle demisti