Shnayse Merhabalar kizlar 34+3 haftalik hamileyim gunduzden beri karnim cok sert gun icinde bebegimin hareketlerini hissettim ama hala sert hastaneye gitmeli miyim?
Haticeozlem Shnayse bende 35 haftalık hamileyim benimd e sert bugun kontrol e gittim bebek büyüdüğü için oluyor dedi doktorum. Poposunu yasliyor mus sığamadı için sertleşiyor tabi karnım 🤣🤣🤣
glam Shnayse benim de 37+0’da karnım çok sertti. Çok şiddetli olmayan adet sancısı gibi bir ağrı vardı. Doktora gittim, aynı gün doğuma aldı
Dilekkkk Shnayse eğer sürekli taş gibi oluyorsa tabii ki mutlaka git ben geçen hafta gittim sancı çıktı yatış yaptılar ciğer geliştirici falan yaptılar erken doğum riski çıktı 34+2 tim bnde
Shnayse Haticeozlem yani benimde gun icinde oluyordu ama uzandigimda geciyordu simdi gecmeyince endiselendim 😢
Haticeozlem Shnayse bana buyuyor artik normal karin sertleşmesi demişti hareket ediyorsa bebek sorun yok dedi bugun doktorum
Shnayse Haticeozlem devlet hastanesine gidiyorum doktorumun numarasi yok ki bende hareketleri gunduz vardi simdi az biraz oynadi
Dilekkkk Shnayse Yalancı kasılmalar ağrılar sancılar hareket ettiğinde pozisyon değiştirdiğinde geçer karnım yumuşar eğer yumuşakmıyorsa ve sürekli sık aralıklarla sertleşiyorsa mutlaka görünmen gerekiyor
Shnayse Dilekkkk hayir bugun bu kadar uzun surdu daha once olsa bile dinledigimde geciyordu simdi bebegim hareketleri var biraz daha bekliyim bakalim gecmezse gideyim
Shnayse fatos2404 benim oglumunda poposunun oldugunda yer normalden daha sert ama simdi biraz gecti 😊
Erva35 fatos2404 bizimde 17 ay oldu tıpkı sizin gibi hicbi sorun çıkmadı ne bende ne eşimde Eylül’de hsg çektirdim tuplerim de açık çıktı bizde hayırlısıyla bekliyoruz rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah