Esen4316 Kadın doğuma gittim vajinamın iç kısmında mantar olduğunu söyledi ne yapsam geçer bu durumu yaşayan varsa
elvinimmm Esen4316 en iyisi fitil cunku tum icindeki mikrobu akitiyo daha cabuk geciyo 2 defa yasadim