Gulsenli bende nazoster spreyi kullanıyorum gece yatarken burnuma sıkıyorum sadece önceden konkalarım çok şişiyordu serum fizyolojik hava makinaarı işe yaramamıştı tuzlu suyla gargara yapmıştım o biraz iyi etmişti şimdi nazoster spreyi kullanıyorum her gece 2 şer fıs burnum daha iyi