Ilk gebeligimde suyum geldi hastaneye gittim 2 saat normal sanci cektim suni sanciyi dayadilar hemen tavana zipladim resmen bu defa suyum gelsede evde dusumu alacagim hazirlanacagim sancilarim sıklaştığında gidecegim cunku devlet hastanesinde dogum yapmak rezillik. Ebelerin cirkin bakislari sürekli azarlayislari doktorlarin gelip gidip parmaklamasi,surekli yatakta yatip rahat hareket edememe oldugun yerde agriyi cekmektense hic degilse evde rahat rahat dolasirim sıklaşınca giderim. Herkese kolay dogumlar dilerim 🥰 Allah yardimcimiz olsun