akyol aynen öyle normal doğum istediğim en başından beri söyledim, en başından beri de şükürler olsun ki hiç sorun yok sadece son haftalarda ramazandan da dolayı ( oruç tutmadım ama) çok dikkat edemedim yememe şimdi muz tahin pekmez yiyorum . Sonuna kadar bekleyelim diyecm kakasını yaparsa falan dedi