Kızlar üç günüm var belirti olarak akıntım var beyaz kıvamlı ve su gibi geliyor bu ay aşırı kilo aldım ve iştahım çok açık belirti mi bilmiyorum son regl tarihim 2 Nisan 2 yıldır olmuyordu her ay test yapmaktan yoruldum tedavi süresi başladı bizim için adet olursam doktora gideceğim ve suan adet söktürücü kullanmam lazım hangi marka test almalıyım sizce ( lütfen kalp kırmayın) bilmediğimden soruyorum