Biraz gec oldu ama bebeğim küvezde olduğu için yazmak gelmedi içimden
24 nisan pzrtesi günü 40. Haftama girs yaptim 2 santim aciklik vardi oncedn kontrole gitim sabh doktor gunun bitmis dedi nst ve cati muayenesine yoladi 3 santim aciklik vardi ama sanci yoktu doktorum suni sanciyla doguma baslayalim dedi aciklik var ve daha fazla kalmasini dogru bulmuyorum dedi tm dedi yatis oldu saat 1 de yatisim oldu once lavman yapildi daha sonra serum seklinde verdiler suni sanciyi acilmalarim dvm eti ama sanci gelmiyodu 5 6 santim acikliga gelince bile sanvim normal regl sanciai gibiydi bole olunca ıkınamıyodum sonra biraz yurutuler ve bebegin suyunu patlatilar nste bagladilar su patladiktan sonrq sancim cogalmaya basladu surekli derin nefes alarak îkınmaya calistim bebek kanala girince sancim iyice cogalmaya basladi ıkınmakta cok zorluk cekiyodum bebek kafasi cikmiyodu enson doktorum dirsegiyle karnima baskı yapti ve bebek cıkti ama kanalda nefessiz kalmisti 😥aglamadi hemn hava verdiler az aglamaya baslayinca kuveze goturuldu bebegîn eside cıktıktan sonra dikişlere basladilar dogumda cok zorlandim baya dikisim var 40 dakaa dikisle ugrasti ebe sonra odaya alindm bebegimu hic gormedm gece saat 12 de gormeye goturduler masum masum yatiyodu oglum öle zorduki ole gormek 😥sabah 11 de taburcu oldum hergun saat 4 5 arasi gelip bebgi gorebilirsin dendi sabah aksam gunde 2 kez sut sagip gonderdim bu aksam bebegimden kan alındı yarn taburcu olck inslh Allah’ın iznjyle oğluma kavusacm cok zor bi surec gecirdim ama bitiyo inslh biraz uzun oldu ama sorusu olan merka etiginiz bzii cvplim🙂