benim 30. haftamda kafa ve bacak ölçümü normalken karın bölgesi geriliği vardı 29 haftada çıkıyordu.32. haftamda gittiğimde malesef komple gerilik oluşmuş.2 haftaya kadar normal dedi minyon bi bebek olucak dedi.bende kendimi üzdüm ama elimdende bişi gelmiyor diğer kontrolümü bekliyorum bakalım ne duruma geldik