Anne karnındaki bebeğin sağlıklı doğması için okunacak dualar dışında zikirler de vardır. Anne ve baba her gün 10′ar defa bu zikri okumalıdır: “Yerisüni ve yerisü min ali Yakub.” “Yühricüküm tıflen sümme li tebluğü eşüddeküm” Hayırlı ve sağlıklı bebek için anne ve babalar her fırsatta bu zikri okumalıdır: “Fe hebli min ledünke veliyya”
Gebeliğimi öğrendiğimden beri okuyorum belki okumak isteyen olur vesile olmus olurum bi Allah razı olsun dersiniz . Bebeklerimiz saglıkla büyüsün hayırlısyla kucağımıza alalım güzel anneler hepimiz dualarımızda bulunduralım bizleri🫶