Fik Ay stetoskop ile bende dinliyordum 😂 Hatta doktoruma söylediğimde evet kalp atışlarını duyarsın ama senin gibi panik biri için iyi değil demişti 😂 çünkü pozisyonu farklı olur, bağırsak gazlarının sesi yüksek olur duyamazsın endişe edersin dedi . Epeydir dinlemiyorum 🙈 Ama babam sağlık çalışanı küçük kalp atım dinleme cihazlarından getirdi 😬 ara ara panik olduğumda onu kullanıyorum 😂