kahvetutkunu23 benim ilk doğumum dikişliydi o da ebem yüzünden ona asla hakkımı helal etmiyorum nasıl ıkınmam gerektiğini bilmiyordum ve bana hiç öğretmedi bile ikinci doğumumda doktorumdan çok memnun kaldım herşeyi bana öğretti nasıl ikinacagimi eğer dikiş istemiyorsan güzel ıkınman lazım dedi ve doktorumu dinledim ikinci doğumumda hiç dikişim olmadı