cihaninannesi beyzacoskun mesela ben bebeğimin cinsiyetini 12. Hafta da öğrenmiştim sana ultrason kağıdı bile vermemiş dengesiz o yüzden acilen doktor değişikliği yap bence canım
sonnenschein beyzacoskun küçük haftalarda böyle oluyor genelde ama ileride uyumlu hale geliyor merak etmeyin 🌸
Busraakay_26 beyzacoskun ilk başlarda bir hafta önden ya da geriden geliyor ama sonra burası ile aynı tarihi yakalıyor benim de öyle olmuştu sonra yine aynı şeye denk geldiler
Yasminella- beyzacoskun bende polikistik over var. Benimkide 5 gün geri ama hamileliğimin başından beri böyle. Bende geç yumurtlama oluyor o sebepten ötürü böyleydi hep. Sizdede öyle oluyorsa o yüzden olabilir. Önemli olan bundan sonra hep bu şekilde gitmesi :)
beyzacoskun cihaninannesi kocaeli deyim canım burda özeller de çıtayı aştı konak 615 tl oldu muayne akademi ve medical en pahalısı geriye cihan kalıyor onunda yönü çok ters
cihaninannesi beyzacoskun vallahi çok üzüldüm ya 615 TL verip tabiri caizse rezil olmanızı istemem bence Kocaeli’nde yaşayan arkadaşlardan doktor tavsiyesi alın eğer bu doktor böyle olacaksa devlete gidin en azından paranız cebinizde kalır. 🤦
sonnenschein beyzacoskun medicale 800 küsür veriyorum ben , çokta memnunum doktorumdan eğer değiştirirseniz öneririm doktorumu Ünal Türkay
beyzacoskun cihaninannesi gercekten paramla rezil olmamak için devlete gitcem nerdeyse o derece çünkü benim istediğim ssvd ben o yüzden özele gitmek istedim ikinci normak olsun diye
sonnenschein beyzacoskun normal doğum ücreti 12-13 bin civarıydı ben sorduğumda, doktorum ayrıca normal doğumu destekleyen bir doktor
beyzacoskun sonnenschein kız eminmisin medical çok pahalı bir hastane arkadaşım giidyor normal 35 bin denilmiş sezaryan 18 bin
sonnenschein beyzacoskun 35 bin normal doğum için ? Evet eminim, ama tanıdığım var orada çalışan belki indirim yapılmış halidir bu diyeceğim de 35 bin de çok uçuk normal doğum için sezeryan daha pahalı oluyor normalde