hbm35 bence gitmeyin benim bebeğim de 5 buçuk aylıkken bu bayramda annemlere gitsem mi diye düşündüm destekli oturuyor diye asla uzun yolculuğa çıkmadım dışarı bile çıktığımda bebeğim pusette 2 saati geçmeden kıvranmaya başlıyor ki benim kızım normalde hiç huysuz değil ama o an huysuzlanıyor çünkü sırtı ağrımaya başlıyor ben tavsiye etmiyorum. Aklınızda kalacağına bence gitmeyin derim yani ben asla gitmezdim. Ki siz 4 aylık diyorsunuz ve yol uzun mesafeliymiş maalesef 🙌