ezgermshn Kızlar uyku yastıkları çok pahalı diye tek kişilik yorganı U şeklinde yapıp karnıma ve sırtıma destek yaptım, çok rahat ettim 😀 benim gibi uyku sorunu yaşayanlara tavsiye, doğumdan sonra işe yaramayacak o yastiga dunyanin parasini vermeyin😀
bitterciko ezgermshn 2 yıl önce aldım 😂iyi ki almışım bebeğim de uzun zaman onun arasında uyudu . Şu an da benimle beraber bu postu yastığım ve ben okuyoruz 😂
ezgermshn bitterciko Hahah anında tezimi çürütmeseydiniz bari para vermek istemeyen olabilir diye öneriydi 😀