Mrba kızlar ben bugün gittim doktora bana dedi ki 15 mayıs gel yani sezeryn günü, onun haricinde sancı fln olunca gel , Bi sorun olmazsa o güne kadar gelme dedi , yani.iki hafta var hemen.hemen acaba geç olmaz mı bir defa daha gideyim mi bilemedim, acaba normal mi simdi 36+4 günlüğüm dedim size sorayım Bi sizinki nasil di ? 😊🫠🥰