prematureanne02 Kızlaar 18. Haftamdayım üç dört günde bi yeşil akıntım oluyo ama kaşıntı koku vs birşey yok. Başına böyle bir durum gelen varmı bebeğim için endişeleniyorum birkaç kez olduğu için daha doktorumla iletişime geçmedim yarın soracağım
Hmyraltnts prematureanne02 valla arada benimde oluyor 17 haftalığım bende geçen doktorumla konuştum hamilelikte değişmeler olabiliyormuş akıntılarda vs normalmiş ama fitil verebilirim onun için dedi çok şükür bir sıkıntımız yok bizim sen yinede doktoruna sor için rahat olsun her insan farklı olabiliyor canım🤷🏼♀️🥰
Zeyneppp96 prematureanne02 30. Haftadan bildireyim size :) aynı durumlar bende de hep vardı önce üçlü bir fitil kullandım bir süre geçti geri başladı sonra duobalance diye bir ilaç kullandım hiç fayda etmedi en son yeşil akıntı ve kaşıntı iyice arttı ikili bir fitil kullandım bayağı geçti ama akıntı tamamen asla bitmedi. Bugün öyle bir akıntım geldi ki su sandım panikle doktoru aradım gittim muayene oldum bir şey yok çok şükür ama artık 30. Hafta her akıntı beni panikletiyor. Bu problemi şimdiden çözmeye çalışın ben çok uğraştım ama maalesef geçmiyor iç çamaşırıma kadar ütülüyorum ama sadece azalıyor tamamen bitmiyor. Hmyraltnts
Hilalllle prematureanne02 bende 18 haftalık hamileyim bendede bir haftadır aynı problem vardı doktoruma sordum yanma vs olmuyorsa problem olmaz dedi yine emin olmak için idrar testi verdim fakat enfeksiyon vs çıkmadı üşüttüğümden falan oluyor sanırım öyle düşünüyorum
prematureanne02 Hmyraltnts Bende birşey olacağını sanmıyorum ama enfeksiyon varsa ve ilerlerse diye korkuyorum çünkü normal doğumda sıkıntı yaratıyormuş diye okumuştum
Hmyraltnts prematureanne02 Evet ama enfeksiyonda kaşıntı ve koku da oluyor diye biliyorum ben ve öyle olsa sürekli tekrar eder bence akıntı o renkte🤷🏼♀️ doktoruna danıştıktan sonra banada yaz birdahaki gitmem de bende soracağım benimde içime kuşku düştü gece gece 😅😅
Hmyraltnts prematureanne02 Tamam canım. Aynen öyle inşallah bir şey yoktur. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin miniklerimizi🥰🤲🏻
prematureanne02 Zeyneppp96 Heralde artık kronikleşiyo bitiyo yeniden başlıyo bende de idrar yolu enfeksiyonu öleydi sürekli tekrarlıyodu. Ama dediğin gibi şimdiden önlem almakta fayda var🙏🏻
Hmyraltnts Zeyneppp96 Çok geçmiş olsun canım hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah bebeğini. İlk gebeliğim o yüzden bende herşeyi soruyorum doktoruma hatta ben sormadan o bile söyledi akıntında da farklılıklar olabilir diye bende dedim evet biraz var yeşilimsi oluyor bazen diye ilaç kullanamıyoruz onun için sana fitil verebilirim dedi işte öyle şuan bit şey yok bazen sadece 1 kere olacak şekilde oluyordu 🤷🏼♀️
Zeyneppp96 prematureanne02 dediğiniz çok mantıklı kronikleşti sanırım dediğim gibi erkenden önlem alın ben almaya çalıştım ama fayda etmedi bir türlü
Zeyneppp96 Hmyraltnts çok teşekkür ederim. Biz de genel olarak fitille ilerledik verdiği ilaç probiyotikti asljnda ilaç değildi. Benim akıntım artık çok fazlaydı bir iki seferlik değil günde 4 5 kere iç çamaşırı değiştiriyordum ve her birinde yeşil akıntı oluyordu. İlerlemeden doktorunuza danışın önlem alın.
Hmyraltnts Zeyneppp96 Anladım canım umarım ilerlemez geçen hafta gittim zaten kontrole düzelmesi diğer gitmem de tekrar söylerim 🥰
Zeyneppp96 Serendipty hayır herhangi bir zararı olmadı 31. Haftadayım gayet sağlıklı gidiyoruz ama maalesef bazı akıntılar kronikmiş benimki de öyle azaltsa da asla tam geçmiyor. Fitil için doktorunuza bir danışın bence.