Kızlar 2 haftalık bebeğimi göğüs ucum olmadığı için emziremiyordum sağarak biberonla verdim hep. Bugün slilon göğüs ucuyla çok şükür emzirmeye başladım emmesi bitikten sonra az kusuyor. Almaya çalışsam izin vermiyor. Emdikten sonra kusmasını nasıl engelleyebilirim o dengeyi nasıl tutturmam Lazım yardım lütfen