Merhaba dun temizlik yaptım biraz fazla suda kaldım sanırım üşüttüm göğsüm sabahtan beri çok ağrıyor kalbimin olduğu yer ortası yana kadar acı bir ağrım War geçmiyor hiç azalmıyor acile gitsem kadın doğum bakmaz
Acaba bebeğe zararı olur mu bu ağrının intihap olmuş olabilir mi göğsümde olduysa bebeğe zararı olur mu