İlki sezeryan oldu ama resmen doktor yüzünden travma yaşadım. O yüzden şuan ameliyattan korkuyorum. Normal doğum istiyorum. Bana kalırsa sezeryanda normalda ağrılı ve sancılı, birinde doğuran kadar ağrı sancı çekiyorsunuz diğerinde ise doğumdan sonra. Anne olmak ve dünyaya canlı getirmek kolay değil. Hiç bir şey kolay olmuyor. Tek duamız, her ne şekil olursa olsun süreç hızlı gelişsin 🙏