Hiats bende sordum her defasında soruyorum hatta normal diyor belim çok ağrıyor mesela oda normalmiş iki tane olduğu İçin
Sizde böyle yazınca şüphelendim neyse ayın 2 sinde kontrolüm var gidince tekrar söylerim
Hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşaAllah sizde sağlık durumları iyi mi bebişlerin