Merhaba güzel anneler 😍 umarım herkesin sağlığı yerindedir 😊 biz bugün 28 hafta olduk son 12 haftamız geri sayımımız başladı 🥰 Gelelim maruzatıma 😂 Diyarbakır’dan Samsun’a geldim bayramda, uçakla geldim ve bu durum aylar öncesinden planlı olduğu için pek Alışveriş yapmadım. (E bebekteki şubat indirimlerini kaçırmadım tabiki 😂) Samsun’a geldiğimde topluca alırım diye, kendimi çok zor tuttum 😂🙈biberon,emzik ,bebek arabası, puseti, göğüs ucu kremi, bir kaç zıbın aldım. 4-5 takım da yenidoğan takım, hastane çıkışı hediye geldi halasından teyzesinden.. Ben özellikle hastane çantası için ve ilk 1 ay için neler almalıyım? Kendimce bir liste belirledim ama tecrübelerinizden faydalanmak isterim😊 hepimiz sağlıkla bebitolarımıza kavuşalım 😍❤️🧸