Ebrulicee ben 36 da dip köşe yaptım cam falan annem yardım etmişti şimdi 3. Gebelik herseyi kendim yapıyorum prenseslik bitti kendim iyi olduğum sürece yapıyorum zaten 40. Hafta da doğurdum doğuma gitmeden dip köşe cam balkon uine temizlik yaptım üstünden gectim ertesi günde doğuma gittim son hafta fa enerji geliyor çünkü göbeğim çok büyümüyor zaten hiç engel olmuyor bana şimdi bekleyip gorcez o zamana neler olur