Sela bende de oldu şu an 15+1 haftamdayım, ilk hamile kaldığım ay örenmiştim ağrıyordum doktora gitdim böbrek genişlemesi dedi ilaçlar aldık sonra 14haftamda yine aynı şiddetli ağrıyla gitdik yine böbrekde genişleme soğukluk var dedi şimdiye kadar ilaç içiyorum🥲