Kubra0426 Kızlar şuan biraz karnımda sancı var nasıl doğum başlayıp başlamadığını anlıcaz şimdi başladı 38+5 in
K1-fatma Kubra0426 benim ilk doğum da gece 10 dk da bir sancı saplanıyordu sabah kadar sürmüştü hemen hemen sabahında doktora gitmiştim akşama doğum yapmıştım
KbraN_1 Kubra0426 ayyy 38+4 olduk bizde.. Bende bu aralar ne zaman doğururum acaba diye hep tetikteyim 🤣
MadameHappy34 Kubra0426 Dün gece hem çocuk çok hareketli Hemde aşagı çok baskı yapıyordu 3 saate yakın sürdü aşagı da hissediyordum böyle gaz sıkışması gibi gelip gidiyordu.. gece 3 buçuk uyudum sabah iç çamaşırı ıslak uyandım hastane ye geldik sancı var üstüne 1 buçuk parmak da açıklık.. 🥶😅 bu sancıları anneme ve 2 ablama söylediğim de doğum değil demişlerdi.. şimdi hastane de yatıyorum.
Kubra0426 K1-fatma benimde öyle oluyor şimdi ama çok rahatsız etmiyor sabahı bekleyeyim bende hastane 1 buçuk saatlik yol gidip gelmek zoruma gidecek
Kubra0426 KbraN_1 kazasız kurtul canım daha hastane çantasınıda kapatmadım yarın ilk işim eksikleri koyup kapıya koymak heran her şey olabiliyormuş 😂
Kubra0426 Kbryvz benimde bugün başladı ya sanki adet sancısı gibi ma öyle dayanılmıcak gibi değil napsam bilemedim şimdi
Dicle3545 Benimde suan karnima agri giriyor cikiyor ara ara buyuk abdestim gelir gibi,makatim agriyor sancimi degil mi anlamadim 36+5 iz haftaya carsamba olcakti dogum nasipse
Kubra0426 Dicle3545 ay benimde aynı canım bu sefer farklo bi ağrı var ne yapsak acaba duşa falan girsem mi diye düşünüyorum
Dicle3545 Kubra0426 bilemedim makatim cok degisik bir agri var cok cok afedersiniz buyuk abdestimi yapacak gobi hisediyorum bilemedim ne yapsam
Dicle3545 Kubra0426 simdi ciktik acilden, nst de sancim cikti serum verdiler sanci gecince taburcu oldum. Acilmam yoktu siz nasil oldunuz